مطالب

بهترین پکیج تقویت کننده آنتن موبایل در سال 1402

بهترین پکیج تقویت آنتن موبایل در سال 1402

با معرفی بهترین پکیج تقویت آنتن موبایل، مشکل سیگنال گوشی خود را برطرف کنید! در این مقاله به بررسی انواع تجهیزات از قبیل کابل ها، کانکتور و آنتن های فرستنده و گیرنده می پردازیم:

کلیک کنید: بهترین تقویت کننده آنتن موبایل برای منزل

یک پکیج تقویت آنتن موبایل شامل چه متریالی میباشد؟

  • بوستر یا تقویت کننده آنتن موبایل
  • آنتن فرستنده Indoor
  • آنتن گیرنده Outdoor
  • کانکتور RG6 LMR300
  • کابل کواکسیال LMR300
  • مبدل ها یا اسپلیتر
  • آداپتور 12ولت 5 آمپر
تجهیزات تقویت کننده آنتن موبایل

آنتن های فرستنده و گیرنده

اولین قدم باید به محیطی که قرار است پوشش دهی آنتن دهیم، بهترین مکانی که سیگنال با کیفیت تری دریافت میکنیم را توسط آنتن گیرنده (OutDoor) نصب میکنیم. آنتن گیرنده یکی از اجزای مهم این پکیج است که وظیفه جمع آوری سیگنال تلفن همراه را برعهده دارد. مرحله بعد باید به کابل کشی بین آنتن خروجی و دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل بپردازیم. اکثر کارهای مخابراتی به خصوص این زمینه از نوع کواکسیال LMR300 یا فیدر استفاده میکنند.

کابل کواکسیال LMR300

کابل LMR300 نوعی از کابل های مخابراتی است که برای انتقال سیگنال های بی سیم در فرکانس های بالا، مانند فرکانس های مورد استفاده در شبکه‌های موبایل، استفاده می‌شود. ویژگی اصلی این کابل مقاوم در برابر آب، نور خورشید، رطوبت و عوامل محیطی درگیر است. داخل این پوشش، یک لایه فویل آلومینیومی وجود دارد که در برابر تداخلات الکترومغناطیسی محافظت می‌کند.

از دیگر ویژگی های کابل کواکسیال 300 میتوان به راندمان بالا در انتقال سیگنال، مقاومت کم در برابر خوردگی، انعطاف پذیری بالا و نصب آسان اشاره کرد. با توجه به قابلیت ها این نوع کابل، پرکاربرد ترین کابل مورد استفاده در شبکه های بی‌سیم و شبکه های موبایل مورد استفاده قرار میگیرد.

کانکتور RG6

کانکتور های RG6 کانکتور های هستند که برای اتصال کابل LMR300 به تجهیزات دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. این کانکتور در دو نوع BNC-Type و F-Type تهیه می‌شوند. کار با این کانکتور بسیار آسان است و به صورت پیچی و به راحتی قابل نصب و جدا شدن انجام میشود.

مرحله بعد کارشناس یا نصاب ریپیتر موبایل نسبت به نیاز مشتری و مکان جهت پوشش دهی افزایش آنتن، نقاطی که قرار است آنتن داخلی یا فرستنده (indoor) نصب شود را بررسی و نصب میکند. به طور کلی سیگنال های خروجی از آنتن گیرنده دریافت میشود، سیگنال توسط بوستر تقویت شده و به آنتن های فرستنده انتقال می یابد، که این امر سبب قوی شدن سیگنال داخلی محیط میشود.

نکته بسیار مهمی که در سیستم های موبایل وجود دارد، تلفن همراه شما یک ارتباط دوطرفه میباشد، هر دستگاه طبق فرکانس های خاصی طراحی و تولید میشوند، مثلا باند 900Mhz برای 2G، باند 1800Mhz برای 3G، بازه 2100Mhz برای نسل 4G و در آخر 2600 برای نسل جدید اینترنت (5G) عرضه میشود.

پکیج تقویت آنتن موبایل

نصب تجهیزات پکیج تقویت انتن موبایل

خوشبختانه تمام مراحل نصب توسط کارشناسان خبره انجام می شود و در صورت ارسال پکیج به نشانی مشتریان عزیز آمورش لازم در راستای نصب و راه اندازی داده می شود. این کارا به راحتی توسط شخص شما نیز میتواند انجام شود. پس از نصب و روشن کردن دستگاه تقویت آنتن موبایل از کیفیت بالا هنگام تماس گرفتن یا استفاده از اینترنت لذت خواهید برد.

بهترین پکیج تقویت آنتن موبایل چه ویژگی هایی دارد؟

  • گارانتی تمامی محصولات و تجهیزات از قبیل آنتن ها، کانکتور و کابل ها
  • سفارشی سازی دستگاه نسبت به متراژ محیط (افزایش توان و گین)
  • متنوع بودن دستگاه های ریپیتر در مدل های فول باند
  • کارشناسی و پشتیبانی به صورت 24 ساعته